2.2. Orientácia vo SP

Kľúčové pojmy pri tejto téme sú Sväté písmo, kapitola, verš, súradnice, orientácia vo Svätom písme.

Ciele vyučovacej hodiny:
Kognitívny:     Orientovať sa vo Sv.písme podľa skratiek, kapitol a veršov
Jednoducho pomenovať časti Nového zákona.
Psychomotorický:   Vyhľadať vo Sv.písme úryvok podľa limitácií (súradníc).

Práca na hodine prebieha podľa metodickej príručky katolíckeho náboženstva pre 5.ročník ZŠ. Na začiatku hlavnej časti hodiny som však, predtým než žiaci samostatne pracujú s Bibliou, využil na demonštráciu a výklad obraz s vyznačením toho, čo je kapitolaverš

Na domácu úlohu som potom žiakom zadal poskladať myšlienku sv.Hieronyma na základe limitácií. Limitácie som umiestnil na web

a žiaci odpoveď (Kto nepozná Písmo, nepozná Krista) zasielali e-mailom, resp. si ju zapísali do zošita.

Reklamy

Pridaj komentár

Zadajte svoje údaje, alebo kliknite na ikonu pre prihlásenie:

WordPress.com Logo

Na komentovanie používate váš WordPress.com účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Twitter picture

Na komentovanie používate váš Twitter účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Facebook photo

Na komentovanie používate váš Facebook účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Google+ photo

Na komentovanie používate váš Google+ účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Connecting to %s

%d bloggers like this: