Čo ocko vie…


4 roky: Moj ocko vie urobit vsetko.

5 rokov: Moj ocko vie kopu veci.

6 rokov: Moj ocko je mudrejsi ako tvoj.

8 rokov: Moj ocko nevie uplne vsetko.

10 rokov: V davnych casoch, ked vyrastal moj otec, bolo vsetko urcite ine.

12 rokov: Och, prirodzene, otec o tom nic nevie. Je pristary na to, aby si pamatal na svoje detstvo.

14 rokov: Nevsimajte si mojho otca. Nedokaze drzat krok s dobou!

21 rokov: On? Ach, boze, je beznadejne staromodny!

25 rokov: Otec sa do toho trochu rozumie, teda mal by, ved prezil par rokov.

30 rokov: Mohli by sme sa opytat otca, co si o tom mysli. Koniec koncov, ma dostatok skusenosti.

35 rokov: Neurobim ani tu najjednoduchsiu vec, kym sa neporadim s otcom.

40 rokov: Obdivujem, ako to zvladol otec. Bol taky mudry a mal tolko skusenosti.

50 rokov: Dala by som vsetko na svete za to, keby bol otec teraz s nami tu a mohla by som sa s nim porozpravat.  Je prilis neskoro lutovat, ze som si nevazila jeho inteligenciu. Mohla som sa od neho vela naucit.

 


Pridaj komentár

