Rozhovor slovenského a gréckeho dôchodcu


Slovenský dôchodca:
Dobrý deň….mohli by ste ma s manželkou odviezť do…..
Grécky taxikár / dôchodca /:
…..nemohol, nevidíte, že štrajkujeme ?
Slovenský dôchodca:
…..a proti čomu ?
Grécky taxikár/ dôchodca /:
…..proti znižovaniu dôchodkov. A odkiaľ to vlastne ste ?
Slovenský dôchodca:
Zo Slovenska … a to ich máte také nízke ?
Grécky taxikár/ dôchodca/:
…..no jasné, len niečo vyše tisíc eurá. Vy sa máte, keď si môžete dovoliť ísť na dovolenku k nám do Grécka. Ja som napríklad na Slovensku nikdy nebol.
Slovenský dôchodca:
Ale ja som na to, aby som k vám s manželkou mohol prísť, celý rok šetril…..a dôchodok mám okolo štyristo eurá.
Grécky taxikár/ dôchodca /:
a čo je to….. šetril ?
Slovenský dôchodca:
To je to, keď si odkladáte peniaze na horšie časy…..
Grécky taxikár/ dôchodca/:
Aháááá……. rozumiem, to akože, keď nám máte napríklad požičať peniaze, aby sme my nemuseli šetriť.
Slovenský dôchodca:
No…..asi zhruba tak……
Nemecký turista / počúvajúci celý rozhovor /:
Vy ste zo Slovenska ? Odkážte tam u vás doma, aby to nekomplikovali a podporili ten euroval….aj vy predsa potrebujete, aby naše banky fungovali….a požičiavali vám peniaze.
Slovenský dôchodca:
….ale mne aj tak nechcú nič požičať.
Nemecký turista:
….a čudujete sa ? Keď máte taký nízky dôchodok ?


Pridaj komentár

