Ako začínajú hádky


Moje žena mi naznačovala, co chce k nadcházejícímu výročí.
Řekla: “Chci něco, co jede z 0 na 150 za 3 sekundy“.
Tak jsem jí koupil osobní váhu.
A hádka začala…..

Když jsem přišel včera večer domů, manželka požadovala, abych ji vzal někam, kde je draho.
Tak jsem ji vzal na benzínovou pumpu.
A hádka začala…..

Seděl jsem s manželkou u stolu na jejím školním srazu.
Neustále sledovala opilce, který seděl sám u vedlejšího stolu a pohrával si s pohárkem.
Zeptal jsem se jí: “Znáš ho?”
“Ano”, vzdychla si. “Je to moje stará láska. Pokud vím, tak se dal na pití hned po našem rozchodu před mnoha roky a slyšela jsem, že od té doby nevystřízlivěl.”
Řekl jsem: “Ó Bože! Kdo by si pomyslel, že člověk může oslavovat takovou dlouhou dobu?”
A hádka začala…..

Manželka stála v ložnici před zrcadlem a prohlížela se. Nebyla spokojená s tím, co viděla a tak mi řekla:
“Cítím se příšerně. Vypadám stará, tlustá a škaredá”.
“Opravdu potřebuju, abys mi řekl nějaký kompliment, něco pozitivního”.
Řekl jsem: “Na svůj věk máš zrak jako orel”
A hádka začala…..

Snažil jsem se přesvědčit manželku, aby koupila basu piva za 14.95  EUR.
Místo toho si koupila noční krém za 7.95 EUR .
Řekl jsem jí, že po base piva vypadá večer hezčí než po nočním krému.
A hádka začala…..

Když se nám rozbila sekačka trávy, manželka mi neustále připomínala,  abych ji opravil.
Ale já jsem byl vždy zaneprázdněný. Na programu bylo: auto,motorka, internet, rybaření.Zkrátka něco, co
pro mne o mnoho důležitější. Nakonec přišla s nápadem, v který doufala, že zabere. Když jsem přišel v jeden den domů, seděla ve vysoké trávě a střihala ji malými kadeřnickými nůžkami.
Tiše jsem ji chvíli pozoroval a potom jsem vešel do domu.
Po pár minutách jsem se vrátil a podal jí zubní kartáček.
Řekl jsem jí:”Když skončíš se stříháním, mohla bys zamést i dvůr”.
A hádka začala…..

Manželka chtěla, abych ji vzal někam, kde už dlouho nebyla.
Tak jsem ji vzal do kuchyně.
A hádka začala…..


Pridaj komentár

