ŠVP a ŠkVP prázdniny


Tak, prázdniny sa rozbehli. Deti si užívajú a učitelia (poniektorí)  tiež. Niektorí však “makajú” na vzdelávacích programoch. Aj ja som sa pustil do práce. Niečo, čo sa mi už podarilo v minulých rokoch, si môžete pozrieť a stiahnuť v priečinku ČASOVO TEMATICKE PLÁNY. Takže krásne ŠkVP prázdniny prajem všetkým, hlavne mojim kolegom…
P.S. Majka Kolárčiková Teba sa to netýka  


One response to “ŠVP a ŠkVP prázdniny

  • Majka

    🙂 Ani by som nemala kedy. Som už tretí deň na materskej a z toho dva dni som strávila po doktoroch. A zajtra idem zase… Inak som si to predstavovala…Moje puzzle sú ešte stále v krabici🙂

Pridaj komentár

