Východňarske vtipy :-)


Dvojo chlopi v karčme:
A ty čul, že zdražela voda?
Na, tam maš, došlo i na abstinentoch !

“Pricestuje Bratislavčan na prešovskú stanicu, zastaví prvého domorodca apýta sa: “Prósim vás, áko sa íde do céntra mésta?”-načo mu miestny odvetí: “Kamarat muj, ta s takym glupim prizvukom še ty živy do centra
nikdaj nedostaneš !…”

POLICAJT : Pane prosím môžete vystúpiť z vozidla?
VODIČ : Ja som pijany jak ceľe, poc ty dnuka…

Štreťňu še dvojo kamaraci :
– Nazdar , ty skadzi idzeš taky vyobľikany ???
– Nooo , zo Silvestra.
– Zo Silvestra ???! … teraz začatkom apriľa ???
– No vidziš … a ešte i ty me strimuj !

Na autobusovej zastavke šedzi babka a okoloiduci še jej pýta :
– Babka, na co čekace ???
– Ta , na autobus.
– Ci pana , babko, tot chodzi ľem cez šviatky .
– Ta to v poriadku — ja mam dňeška narodzeniny.

Feri hutori kamaratovi :
– Znaš co, … som dal dneška svojmu šefovi ultimatum.
Povedzel som … buď mi zvyšice plat abo dam vypoveď.
– Vážne ?? … no, a jak to dopadlo ?
– Ta, našli sme ,,kompromis,, … on mi nezvyši plat a ja nedam vypoveď. :-)

Anglicko – šarišský slovník:
1. DO YOU SPEAK ENGLISH? – Znaš hutoric jak toten Bľer?
2. WHERE DO YOU LIVE? – A ty skadzi?
3. COME ON! – Ta idzeme na to, ne?
4. TOUCH ME… – Ulap me!
5. WHAT ARE YOU TALKING ABOUT? – Co dristaš?
6.  I LIKE POTATOES – Mam rad bandurky.
9. BE COOL! – Netreba še šarpac!
11. YOU ARE CRAZY! – Ta co ci rajbe už načisto?
13. I LOST MY MIND – Šalena ja bula.
14. WHAT A HOT WEATHER! – Horuco až psy jazyky vyvaľuju!
15. WHERE WERE YOU? – Ta dze ši ty bul!
16. FINALLY, IT STOPS RAINING. – Už naverno prestalo peršec.
17. A PAIR OF SOCKS, OR STOCKINGS? – Zokňe, abo štrimfľe?
19. FATHER, YOU ARE HERE?- Tato,ta to ty to tu?
20. SOMEWHERE HERE – Dzeškaj tutaj.
21.  I WAS MAD THAT I LOVE YOU- Šaľena ja bula, že ja ce ľubila..
23. POUR ME- Ta uľej, ňe?!

2 responses to “Východňarske vtipy :-)

Pridaj komentár

Sleduj

Prijímaj upozornenia na nové články na tvoj email.

